بیماری های گوش و حلق وبینی

چگونه خود را از بیماری ها محافظت کنیم

بیماری های گوش و حلق وبینی

چگونه خود را از بیماری ها محافظت کنیم

راه های پیشگیری از بیماری های گوش و حلق وبینی و راه های در مان آن در صورت بیمار شدن

کلمات کلیدی

مشکلات تنفسی

جراحی بینی

عمل رینوپلاستی

جراحی پلاستیک

جراحی غدد بزاقی چگونه انجام می شود

جراحی زیبایی بینی

ناهنجاری های آناتومیکی

جراحی زیبایی

بعد از جراحی زیبایی

کم شنوایی

کاهش شنوایی

کاهش شنوائی

پارگی پرده گوش

متخصص گوش و حلق و بینی

لارنژیت حاد را چگونه درمان کنیم

علائم لارنژیت چیست و

کلستئاتوم یا توده خوش خیم گوش را چگونه درمان کنیم

تاثیر افزایش سن بر فرم بینی

خنده بعد از عمل بینی چه تاثیری دارد

آیا خروپف با جراحی بینی درمان می شود

رابطه ی عمل زیبایی و اعتماد به نفس

اصابت ضربه های مختلف به بینی عمل کرده چه تاثیری دارد

تغییرات چهره بعد از عمل بینی به چه شکل است

جای زخم و بخیه بعد از عمل بینی را چگونه از بین ببریم

چه سنی مناسب برای انجام عمل بینی است

دلیل اصلی گرفتگی صدا چیست و چگونه آنرا درمان کنیم

دلیل اصلی ایجاد غبغب چیست

پارگی پرده گوش را چگونه ترمیم کنیم

برجستگی ناحیه پیشانی را چگونه برطرف کنیم

رینوپلاستی (جراحی زیبایی بینی) چیست

  • ۰
  • ۰

 عوارض عمل زیبایی واژن چیست ؟

قبل از هر چیزی بیایید عوارض جراحی زیبایی واژن (Complications of vaginal beauty) را مرور کنیم :

ممکن است خونریزی هایی بعد از 3 روز داشته باشید که نگران کننده نیست.جراحی زیبایی واژن

عفونت ممکن است بعد از عمل زیبایی واژن اتفاق بیوفتد اگر نکات بهداشتی رعایت شود مشکلی نخواهد بود.

رخم ها، خوب طبیعی است بعد از هر جراحی رسیدگی به زخم ها بسیار مهم است.

واکنش به بیهوشی این مورد را با دکتر جراح خود در میان بگذارید در مورد سابقه بیماری های خاص با او مشورت کنید.

در حال حاضر اکثر جراحی های زیبایی واژینال (لابیاپلاستی) توسط پزشکان عمومی یا جراحان پلاستیک انجام می شوند.

دکتر وادیم موریلستین (Vadim Mirmilstein) که به روش های زیبایی واژینال می پردازد.

ایشان معتقد است که روش های اصلاح و زیبایی در ناحیه تناسلی زن باید توسط متخصص زنان که در این زمینه آموزش دیده اند، انجام شود.

متخصص زنان بهتر از هر پزشک متخصصی در مورد آناتومی و ناحیه تناسلی زنان مطلع است. همچنین روزانه با مشکلات تناسلی، معایب و بیماری های زنان سرو کار دارد به همین دلیل قادر به درک و حل مشکلات آن ها با بهترین شیوه ممکن می باشد.

این دکتر جراحی زیبایی خانم ها طیف گسترده ای از عمل زیبایی واژن را به اجرا گذاشته است.

در طول مشاوره دکتر موریلستین نظرات خود را در خصوص رویه های درخواستی ارائه می دهد و بهترین رویکرد برای رسیدگی به مسائل و نگرانی های بیمار را پیشنهاد می دهد .

عمل تنگ کردن واژن (لیفت واژن با نخ) :

لیفت واژن با نخ یکی از روش های عمل زیبایی واژن می باشد در صورتی که توسط عواملی مانند تعدد زایمان طبیعی،روابط جنسی زیاد،افزایش سن خانم ها به اصطلاح واژن گشاد شده باشد از لذت جنسی شما و همستان کاسته خواهد شد.

لیفت واژن به منظور تنگ کردن واژن صورت میگیرد تا این لذت جنسی شما افزایش پیدا کند در این روش از یک نخ ویژه استفاده می شود و جای نگرانی نیست نخ ها جذب می شوند.

تنگ کردن واژن با نخ بر روی دهانه واژن اعمال می شود و آن را به سمت بالا می کشد.در ادامه با زدن بخیه های کوچک، دهانه واژن را به حالت اولیه نگه داشته و ناحیه تناسلی خانم را به حالت اولیه خود برمی گردانند.

عمل لیفت واژن با نخ (تنگ کردن واژن)

تاثیرش سریع می باشد و نیازی به بیهوشی ندارد تنها یک بی حسی موضعی صورت می گیرد .

دهانه واژن در کمترین زمان ممکن تنگ می شود این را بدانید این عمل زیبایی واژن در بلند مدت هم برای شما مفید می باشد چرا که موجب تولید فیبروم و جوان سازی واژن می شود.

توجه داشته باشید خانم هایی که واژن آن ها عفونت دارد بعد از درمان باید لیفت واژن و عمل تنگ کردن را انجام دهند.

لابیاپلاستی چیست ؟

لابیاپلاستی (labiaplasty) (لاپاراسکوپی، کاهش لگن، کاهش لوبی) یک نوع جراحی زیبایی واژن می باشد که برای تغییر اندازه لوب کوچک و لوب بزرگ و چین های پوستی که در ناحیه تناسلی زنان وجود دارند، می باشد. اندازه، رنگ و شکل لوب ها به طور قابل توجهی متفاوت است و ممکن است در نتیجه زایمان، رابطه جنسی، پیری و سایر حوادث تغییر کند.

گاهی اوقات لوب های داخلی (Labia Minora) بیش از حد بزرگ و یا نا متقارن باشند که این موضوع می تواند شخص را از پوشیدن برخی لباس ها باز دارد و هنگام فعالیت های جنسی، دوچرخه سواری یا اسب سواری و غیره باعث ناراحتی او شود.

لابیاپلاستی

این امر موجب پریشانی یا شرمساری فرد می گردد و علاوه بر این می تواند منجر به عرق کردن بیش از حد و در نتیجه ایجاد بوی ناخوشایند در ناحیه لابیا شود.

دو دسته اصلی از زنان وجود دارد که به دنبال جراحی زیبایی لابیاپلاستی و تناسب اندام هستند: کسانی که مادر زادی یا بطور اکتسابی در این موقعیت قرار گرفته اند و کسانی که بدون شرایط زمینه ای با این مشکلات مواجه شده اند و مایل به تغییر ظاهر اندام تناسلی خود هستند مانند عمل زیبایی واژن بعد از زایمان زیرا معتقدند ظاهر طبیعی ندارند.

امکان عوارض احتمالی مانند خونریزی، عفونت پس از جراحی زیبایی واژن، دور از انتظار نیست. بنابراین قبل از جراحی واژن حتما باید مشاوره اولیه با جراح صورت گیرد مانند هزینه های جراحی زیبایی واژن و یا عوارض احتمالی و سوابق پزشکی بیمار.

معمولا درد پس از لابیاپلاستی اندک است و بیمار در همان روز می تواند از بیمارستان مرخص شود.

لابیاپلاستی لوب مینورا

هدف لابیاپلاستی لوب مینورا تغییر اندازه و شکل لگن مینورا (لوب های داخلی واژن) و همچنین حذف رنگ پوست تیره لوب است که باعث ناراحتی بسیاری از زنان می شود.

یکی از رایج ترین دلایل ناراحتی یک بیمار که در فکر عمل لیپوپلاستی مینورا است ناشی از اندازه بیش از حد (اصطکاک در ناحیه تناسلی) و همچنین ناراحتی روانشناختی (عدم اعتماد به نفس یا عملکرد جنسی بدلیل نداشتن ظاهر تناسلی رضایت بخش) است.

جراحی لوب ماژورا (Labia Majora Lifting) :

هدف جراحی زیبایی واژن لوب ماژورا،کاهش اندازه و ظاهر لگن بزرگ (لوب بزرگ، لوب های بیرونی واژن) و همچنین حذف چربی اضافی موجود و سفت کردن و تقویت پوست در آن ناحیه می باشد. به علت عوامل مختلفی از قبیل استعداد ژنتیکی، کاهش وزن به مقدار زیاد، پیری یا زایمان، ممکن است بیش از حد بزرگ شود.

یکی دیگر از عواملی که باعث ایجاد هیپرتروفی لوب مینورا ساخت و ساز ژنتیک و آناتومی بدن زن است که تمایل دارد چربی بدن را در این منطقه خاص ذخیره کند.

تقویت لوب ماژورا

هدف تقویت لوب ماژورا بازگرداندن اندازه و ظهور لوب ماژورا در ناحیه هیپوتروفیسم است. با انجام تقویت لوب ماژورا پیشرفت قابل توجهی در ناحیه واژن را می توان دید. دکتر موریلستین از اسید هیالورونیک برای دست یابی به اثرات مطلوب استفاده می کند. نتایج این روش موقت است و به طور متوسط حدود 12 ماه است.

پرینوپلاستی در عمل زیبایی واژن به چه معنا است؟

پرینو پلاستی (perineoplasty) یا همان درمان پارگی پرینه  بر اثر چندین زایمان ایجاد می شود.

اپیزیوتومی (برشی در ناحیه پریدنی که اجازه می دهد نوزاد به راحتی متولد شود)، عوامل دیگری مربوط به افزایش سن ممکن است بخش قابل توجهی از بافت ها را در ناحیه پریدنی تخریب کرده و یا تغییر دهد، که اغلب مربوط به مشکلات طبیعی می باشند.

در این روش جراحی زیبایی واژن علاوه براین پوستی که در ناحیه پریدن قرار دارد ممکن است سفتی خود را از دست بدهد. و این ناحیه ممکن است فوق العاده “انعطاف پذیر” باشد، به نحوی که دیگر توانایی آمیزش نداشته باشد.

جراحی زیبایی پرینوپلاستی

پرینوپلاستی روش بازسازی ناحیه پرینه ای است که هدف از آن بازگرداندن بافت های ناقص است.

پرینو پلاستی می تواند با موفقیت این ناحیه را بهبود بخشد و به سرعت پوست های قدیمی را از بین ببرد و باعث تقویت پروینوم می شود. بنابراین میل جنسی و همچنین عملکرد روزمره را افزایش می دهد.

اغلب پرینوپلاستی با سفت شدن واژن انجام می شود.

جراحی واژن کاهش لوب در مقایسه با بیماری های فعال زنان مانند عفونت و یا توده های بدخیم نسبتا متفاوت است. و باید با آن شخص مشاوره شود و یا او را از انجام عمل زیبایی واژن منع کرد.

تسکین واژن (واژینوپلاستی) :

واژینوپلاستی سومین روش جراحی زیبایی واژن است.زنان به دلایلی از روش های سفت کردن واژن استفاده می کنند، که یکی از اصلی ترین آن ها ارتقا و تجدید آن برای تجربه جنسی خود و همسرشان در طی مقاربت است. بعضی از زنان دارای درجه پرولاپس واژینال و رحمی و بی اختیاری ادرار هستند که می توانند در طی روش سفت کردن واژن آن را بهبود بخشند. در اکثر موارد واژینوپلاستی با پرینوپلاستی همراه است.

زایمان می تواند تنش و قدرت واژن را کاهش دهد و معمولا این علائم با افزایش سن بیشتر می شوند. هنگامی که واژن بیش از حد باز و صاف شود ممکن است اصطحکاک و احساس در طول رابطه جنسی برای هر دو طف کاهش می یابد. همچنین بعضی از زنان در حفظ تامپون ها مشکل دارند و ممکن است در حین مقاربت با صداهای گاز مانند مواجه شوند.

تمرینات کف پا که بعضی اوقات به عنوان باز آموزی پرینیال و اسفنکتر شناخته می شوند، می توانند به بهبود نیروی از دست رفته ماهیچه ها کمک کند و همچنین باعث تقویت کف لگن می شوند. با این حال مزایای ورزش محدود است به ویژه برای زنانی که چند فرزند دارند.

شخصی که دچار سستی و شلی واژن شده است و نزدیکی برای او و همسرش رضایت بخش نیست مورد مناسبی برای عمل واژن می باشد. واژینوپلاستی نیز می تواند شامل لابیاپلاستی، هیمنوپلاستی و افزایش G-spot باشد.

فرق این مورد با لابیاپلاستی دقیقا در همین مورد است که لابیا برای نواحی اطراف تناسلی زنان است که شامل ظاهر می شود اما واژینوپلاستی برای تنگ گردن استفاده می شود.

عمل جراحی واژن چقدر طول می کشد؟

عمل جراحی زیبایی واژن حدود یک ساعت طول می کشد و تحت بیهوشی انجام می شود. در طی این عمل، بخشی از پوشش واژن برداشته می شود و عضلات به هم چسبانده می شوند.

هر گونه بافتی که ممکن است در حین زایمان کشیده یا پاره شود نیز می تواند تصحیح شود. برش ها با بخیه های گوشتی بسته می شوند و هیچ جای زخمی باق نمی ماند.

در نتیجه به سرعت واژن جمع تر می شود و عضلات به طرز چشمگیری تنگ تر می شوند.

شخص در عرض یک تا سه هفته به حالت عادی باز می گردد و پس از حدود شش هفته می تواند رابطه جنسی داشته باشد.

کاهش هود کلینتور در عمل زیبایی واژن (افزایش هود کلتورال، هودکتومی) :

پوست ضخیم در دو طرف کلتریس اغلب باعث می شود که کلتورها بزرگ و یا ناهموار شوند. عوامل ژنتیکی، قرار گرفتن در معرض استروژن و تستوسترون می توانند تغییرات قابل توجهی در ناحیه کلتورال ایجاد کنند.

  • ۹۸/۰۸/۲۸
  • اکبر مولایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی