بیماری های گوش و حلق وبینی

چگونه خود را از بیماری ها محافظت کنیم

بیماری های گوش و حلق وبینی

چگونه خود را از بیماری ها محافظت کنیم

راه های پیشگیری از بیماری های گوش و حلق وبینی و راه های در مان آن در صورت بیمار شدن

کلمات کلیدی

مشکلات تنفسی

جراحی بینی

عمل رینوپلاستی

جراحی پلاستیک

جراحی غدد بزاقی چگونه انجام می شود

جراحی زیبایی بینی

ناهنجاری های آناتومیکی

جراحی زیبایی

بعد از جراحی زیبایی

کم شنوایی

کاهش شنوایی

کاهش شنوائی

پارگی پرده گوش

متخصص گوش و حلق و بینی

لارنژیت حاد را چگونه درمان کنیم

علائم لارنژیت چیست و

کلستئاتوم یا توده خوش خیم گوش را چگونه درمان کنیم

تاثیر افزایش سن بر فرم بینی

خنده بعد از عمل بینی چه تاثیری دارد

آیا خروپف با جراحی بینی درمان می شود

رابطه ی عمل زیبایی و اعتماد به نفس

اصابت ضربه های مختلف به بینی عمل کرده چه تاثیری دارد

تغییرات چهره بعد از عمل بینی به چه شکل است

جای زخم و بخیه بعد از عمل بینی را چگونه از بین ببریم

چه سنی مناسب برای انجام عمل بینی است

دلیل اصلی گرفتگی صدا چیست و چگونه آنرا درمان کنیم

دلیل اصلی ایجاد غبغب چیست

پارگی پرده گوش را چگونه ترمیم کنیم

برجستگی ناحیه پیشانی را چگونه برطرف کنیم

رینوپلاستی (جراحی زیبایی بینی) چیست

  • ۰
  • ۰

عمل زیبایی واژینوپلاستی چیست و چه کسانی به آن نیاز دارند

در مطلب قبلی در مورد  عمل لابیاپلاستی صحبت کردیم در این مطلب عمل زیبایی واژینولاستی را بررسی کنیم عمل واژینولاستی در مواردی مانند زایمان یا بالارفتن سن کاربرد دارند که واژن ها شل می شوند.تعدادی از جراحان زیبایی اذعان کرده اند که حساسیت این ناحیه با انجام این عمل بالا می رود اما دانشگاه زنان و زایمان ایالات متحده امریکا با آن مخالف است.این طبیعی است که واژن گشاد می شود اما ایا جمع کردن آن با افزایش میل جنسی و تحریکات آن همراه است ؟ جواب منفی است چون میل جنسی در زن ها و تحریکات آن ها به عوامل مختلفی بستگی دارد مانند احساسات و معنویات فردی و این را باید در نظر بگیریم که حساسیت جنسی به درد ختم می شود نه لذت.

عمل جراحی واژینوپلاستی

قبلا هم گفتیم لابیاپلاستی روی لبه های اطراف واژن است اما واژینوپلاستی (vaginoplasty) برای سفت کردن واژن است خیلی ها این دو عمل را با هم انجام می دهند که رایج نیز می باشد.

واژینوپلاستی چیست ؟ – What is a vaginoplasty

واژینوپلاستی (همچنین به عنوان posterior colporrhaphy شناخته شده است) یک روش طراحی شده برای سفت کردن واژن است. یک جایگزین سفت کردن واژینال غیر تهاجمی از طریق بافت های گرم بدن با امواج رادیویی یا لیزر است. بیماران با سستی قابل ملاحظه ممکن است از این درمان ها بهره مند نباشند و ممکن است نامزد مناسب برای جراحی سفت شدن با واژینوپلاستی باشند.

به همین دلیل است به این عمل جوان سازی واژن یا همان (Vaginal Rejuvenation) هم می گویند.زمانی که پرده بکارت پاره می شود برای ترمیم آن از همین عمل زیبایی استفاده می شود.نهان سازی کلیتورال و تقویت نقطه g  که از عوامل مهم ازگاسم می باشد از دیگر کاربرد های واژینوپلاستی است .

علل بیماری واژینوپلاستی و دلایل انجام آن :

پس از زایمان، زنان ممکن است از سستی واژن ناشی از کشش بافتها و جداسازی عضلات شکایت کنند، گاهی اوقات تا زمانی که تامپون از بین می رود، و این کمبود تن می تواند به اختلال عملکرد جنسی کمک کند.

هزینه واژینوپلاستی

واژینوپلاستی ابتدا برای ترمیم یک عضو ناقص استفاده می شد مانند مشکلات مادر زادی دختر ها که در ادرار کردن و فعالیت جنسی خود مشکل دارند کاربرد دارد.

عمل زیبایی واژن موجب می شود عضلات جدا شده با هم مخلوط شوند و پوست مخاطی اضافی از طرف عقب واژن برداشته می شود. پوست خارجی نیز می تواند برای ظاهر زیبایی بیشتری برداشته شود.

آیا برای عمل زیبایی واژینوپلاستی نیاز به بیهوشی است ؟

در حالی که واژینوپلاستی می تواند تحت بیهوشی موضعی انجام شود، بسیاری از جراحان آن ها را تحت بیهوشی عمومی انجام می دهند .

عوارض واژینوپلاستی چیست؟

خطرات ناشی از جراحی واژینوپلاستی شامل عفونت، خونریزی، درد، همراه با عوارض نادر است.

مدت استراحت و استفاده از واژن بعد از عمل واژینوپلاستی

بیماران ممکن است یک تا دو هفته یا کمتر نیاز به استراحت داشته باشند. آنها ممکن است درد های عمیق را برای چند روز اول احساس کنند و برای هشت هفته استفاده از تامپون یا مقاربت وجود ندارد. بسته به میزان سختی انجام شده، برخی از بیماران ممکن است دستورالعمل استفاده از dilators را داشته باشند.

دیلاتور چیست ؟

دیلاتور به وسیله ای گفته میشود که باید با اون تمرین کنید تا واژن تون از حالت انقباض در بیاد و کم کم باز بشه ، بدون اینکه آسیبی بهش برسه .

دیلاتور ها در اندازه های مختلفی وجود داره که میتونید از سایز کوچیک تر استفاده کنید .

دیلاتور تقریبا گرون قیمت هستند و میتونید با دستکش و پنبه خودتون یکی درست کنید در مورد نحوه ساختش در گوگل کافیه بزنید دیلاتور چیست

نتایج واژینوپلاستی چیست؟

این روش معمولا به کانال واژینال نزدیک تر می شود که می تواند به افزایش رضایت جنسی کمک کند.

در بین عمل‌های زیبایی که در ایران رواج یافته است، لابیاپلاستی یا جراحی لبه‌های بیرونی و داخلی واژن اخیراً مورد توجه بانوان قرار گرفته است. این نوع عمل زیلایی اگرچه مانند جراحی بینی برای زیبایی ظاهری انجام نمی‌شود؛ اما اهمیت فراوانی برای بانوان دارد.

لابیا مینور یا لبه کوچک واژن در برخی بانوان نامتقارن یا بزرگ‌تر از حد معمول است و این می‌تواند یک اختلال به حساب بیاید. بزرگی و رنگ تیره لبه داخلی واژن دلایل زیادی دارد که از جمله می‌توان به اختلالات هورمونی، ژنتیکی، خودارضایی و بارداری اشاره کرد. برخی بانوان برای رفع تیرگی واژن خود به جراح مراجعه و جراحان نیز واژینوپلاستی را به آن‌ها پیشنهاد می‌کنند. نتیجه این جراحی به‌شرط انجام آن توسط یک پزشک ماهر می‌تواند رفع تیرگی، بوی بد و به دست آوردن اندازه‌ای مناسب در لبه‌های داخلی واژن باشد. انجام یک لابیاپلاستی موفق یا جراحی لبه کوچک واژن علاوه بر اینکه اعتماد به نفس فرد را افزایش می‌دهد، سبب کیفیت بیشتر رابطه جنسی زوج می‌شود. عمل تنگ کردن واژن نیز می‌تواند هم‌زمان با لابیاپلاستی انجام شود

  • ۹۸/۰۸/۲۳
  • اکبر مولایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی