بیماری های گوش و حلق وبینی

چگونه خود را از بیماری ها محافظت کنیم

بیماری های گوش و حلق وبینی

چگونه خود را از بیماری ها محافظت کنیم

راه های پیشگیری از بیماری های گوش و حلق وبینی و راه های در مان آن در صورت بیمار شدن

کلمات کلیدی

مشکلات تنفسی

جراحی بینی

عمل رینوپلاستی

جراحی پلاستیک

جراحی غدد بزاقی چگونه انجام می شود

جراحی زیبایی بینی

ناهنجاری های آناتومیکی

جراحی زیبایی

بعد از جراحی زیبایی

کم شنوایی

کاهش شنوایی

کاهش شنوائی

پارگی پرده گوش

متخصص گوش و حلق و بینی

لارنژیت حاد را چگونه درمان کنیم

علائم لارنژیت چیست و

کلستئاتوم یا توده خوش خیم گوش را چگونه درمان کنیم

تاثیر افزایش سن بر فرم بینی

خنده بعد از عمل بینی چه تاثیری دارد

آیا خروپف با جراحی بینی درمان می شود

رابطه ی عمل زیبایی و اعتماد به نفس

اصابت ضربه های مختلف به بینی عمل کرده چه تاثیری دارد

تغییرات چهره بعد از عمل بینی به چه شکل است

جای زخم و بخیه بعد از عمل بینی را چگونه از بین ببریم

چه سنی مناسب برای انجام عمل بینی است

دلیل اصلی گرفتگی صدا چیست و چگونه آنرا درمان کنیم

دلیل اصلی ایجاد غبغب چیست

پارگی پرده گوش را چگونه ترمیم کنیم

برجستگی ناحیه پیشانی را چگونه برطرف کنیم

رینوپلاستی (جراحی زیبایی بینی) چیست

  • ۰
  • ۰

جراحی بینی گوشتی

جراحی زیبایی بینی یکی از عمل های زیبایی جهت تناسب اعضای چهره است که امروزه افراد زیادی این جراحی زیبایی را انجام می دهند و شاهد زیبا تر شدن چهره شان هستند.

برای انجام جراحی زیبایی بینی باید نکاتی را رعایت کرد تا بتوان به نتیجه ای مطلوب رسید. یکی از نکاتی که باید مورد توجه قرار گیرد انتخاب جراح بینی است. جراح بینی با تجربه می تواند به خوبی ایرادات بینی شما را برطرف کند. بنابر این لازم است که در انتخاب جراح بینی دقت لازم را داشته باشید.
شاید شما نیز شنیده باشید که جراحی بینی گوشتی با جراحی بینی استخوانی کمی متفاوت است و سخت تر انجام می شود. جراحی بینی گوشتی دارای غضروف کم و پوست ضخیم است و به همین دلیل جراحی آن کمی سخت تر انجام می شود.
در عمل جراحی بینی گوشتی ایراداتی مانند پهن بودن نوک بینی، جعبه ای شکل بودن نوک بینی، بزرگ بودن سوراخ های بینی، افتادگی نوک بینی و اشکالاتی از این قبیل رفع می شود. اما برخی از افرادی که بینی گوشتی دارند انتظار دارند که بینی شان فانتزی و بسیار کوچک شود. بهتر است بدانید که این نوع بینی ها را نمی توان بدین صورت در آورد. بهتر است به جای انتظاراتی از این قبیل به دنبال رفع ایرادات ظاهری بینی تان باشید که به این ترتیب بتوانید ایرادات ظاهری بینی تان را برطرف کنید و تناسب بین اعضای صورتتان برقرار شود.
البته لازم به ذکر است که اغلب بینی ها ترکیبی از بینی استخوانی و گوشتی هستند. اگر بینی تان بدین صورت باشد بی شک با استفاده از تکنیک های جراحی، بینی تان به خوبی جراحی خواهد شد.

مزایای جراحی بینی گوشتی

بینی گوشتی دارای ایرادات بسیاری است که باعث می شود چهره فرد نازیبا شود. با انجام جراحی بینی گوشتی می توان به راحتی ایرادات ظاهری بینی را برطرف نمود و مزایای زیر را دارد:

  • زیباتر شدن بینی
  • برقراری تقارن صورت
  • بهبود کیفیت زندگی

که این مزایا در صورتی امکان پذیر است که جراح بتواند با تجربه و مهارت کافی عمل جراحی را انجام دهد. به همین دلیل لازم است که یک جراح بینی گوشتی مورد اطمینان را انتخاب کرده و با وی در این باره مشاوره ای داشت تا بتوان به راحتی در این باره تصمیم گرفت.

افتادگی بینی گوشتی

نکته ای دیگر که باعث نگرانی افراد شده است بازگشت بینی گوشتی و افتادگی آن است . لازم به ذکر است که اگر جراحی بینی شما با دقت و توسط پزشک متخصص انجام شود و همچنین مراقبت های بعد از عمل بینی به خوبی رعایت شود بازگشت یا تورم وجود نخواهد داشت و بینی شما بسیار خوش فرم می شود.
بینی های گوشتی نسبت به بینی های استخوانی نیاز به مدت زمان بیشتری برای کاهش تورم دارند. به همین دلیل به شما توصیه می شود که نتیجه جراحی بینی گوشتی را بعد از گذشت 6 ماه مورد بررسی قرار دهید. با داشتن کمی صبر می توانید شاهد بهترین نتایج جراحی بینی باشید.

تزریق آمپول در بینی های گوشتی

تزریق آمپول های کورتون می تواند نقش مهمی در کاهش تورم بینی شما داشته باشد.این آمپول ها برای افرادی مناسب است که دارای بینی هایی با پوست ضخیم هستند.

تزریق آمپول معمولا به دو صورت انجام می شود:

الف- تزریق سطحی

ب- تزریق عمقی

که با توجه به بینی شما نوع تزریق آمپول توسط پزشک مشخص خواهد شد و تزریق انجام می شود.

اما این آمپول ها حتما باید توسط پزشک جراح بینی شما تجویز شود و توسط وی تزریق صورت گیرد. وگرنه ممکن است دچار مشکل شوید.

تکنیک جراحی بینی گوشتی

بینی های گوشتی به دلیل ضعیف بودن بافت استخوانی و غضروفی نمی توانند پوست ضخیم را تحمل کنند و همین امر باعث می شود که بینی حالت کوفته ای و بد فرم پیدا کند. به همین دلیل در این نوع جراحی باید با استفاده از تکنیک های جراحی غضروف های بینی را تقویت کرد تا بینی مستحکم تر گردد و همچنین فرم آن بهتر شود.در صورتی که جراح بینی تنها از بافت و سایز بینی بکاهد و حمایت غضروفی انجام نگیرد بعد از مدتی فرد ممکن است با مشکلاتی همچون افتادگی نوک بینی ،مشکلات تنفسی و نا متناسب بودن بینی با صورت شود که در این صورت فرد مجبور می شود برای برطرف کردن مشکلات خود جراحی بینی ترمیمی یا جراحی بینی ثانویه انجام دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی